Jäsenyys

Jos haluat liittyä yhdistyksen jäseneksi, voit tehdä sen helposti liittymällä MyClubin kautta täältä. Vuoden 2024 jäseneksi liittyminen käynnistyy 1.1.2024, jäsenmaksu on 15 €.

Uusien jäsenten jäsenmaksu maksetaan verkkomaksulla ilmoittautumisen yhteydessä. Vanhojen jäsenten maksut laskutetaan vuoden alussa.

MyClubin käyttö edellyttää omaa MyClub-tunnusta, jonka voit luoda, kun imoittaudut ensimmäistä kertaa johonkin MyClubin kautta imoitettuun tapahtumaan tai ryhmään. Samaa MyClub-tunnusta voit käyttää useamman yhdistyksen tai seuran asioissa. MyClub- tunnuksen luomisen tai olemassa olevalla tunnuksella sisäänkirjautumisen jälkeen, rekisteröidy Vanhankartanon omakotiyhdistyksen jäseneksi.

Rekisteröityminen tehdään vain kerran. Jos et muista MyClub-salasanaasi, tilaa itsellesi uusi kirjautumissivun linkistä. Jos et muista vanhaa jäsentiliäsi, jota olet käyttänyt yhdistyksemme asioissa joskus aiemmin, laita sähköpostia posti@voky.fi.

Jos sinulla on jo tunnukset, niin voit kirjautua myClubiin ja päivittää tietosi täältä.