Jäsenedut 2024

Jäsenetujen lunastamiseksi varaudu osoittamaan jäsenyytesi, ohjeet siihen löydät täältä.

Mikäli ei muuta mainita, niin edut ovat henkilökohtaisia.

Vuokrattavat

Yhdistys vuokraa jäsenille oksahaketinta, halkomiskonetta ja nokkakärryjä.

• Oksahaketin, tiedustelut Leena Hammar-Staf, 040-742 0833, leena.hammar-staf(at)voky.fi
  • Halkomakone ja nokkakärryt, tiedustelut Matti Huomanen, 040-7307008. Käyttöohje halkomakoneelle täällä.

Yritysten tarjoamat edut

Muista näyttää jäsenkorttisi käyttäessäsi näitä etuja.

• Marin hiuspisteestä jäsenille myyntituotteista 10% alennus jäsenille.

• Juvanmalmin Pesumesta (entinen Mattoneliö) mattopesulasta 20% alennus kaikista pesulapalveluista jäsenille.

• HelpBerg Ky myöntää 10% alennuksen tiilikaton pesusta, suoja-aine käsittelystä sekä maalauksesta.

• Kallioinen Rent myöntää 15% alennuksen konevuokrauksista Juvanmalmin toimipisteessä.

• STARK-myymälöissä jäsenkorttisi toimii kanta-asiakaskorttina (käteiskortti) ja saat siihen kuuluvat edut ja alennukset myymälässä. Petikon NONSTOP 24/7 myymälässä vastuumyyjämme Johanna Koivusilta (p. 044 711 9148) palvelee isommissa projekteissa.

• Juvanmalmin katsastus, määräaikaskatsastuksista, päästömittauksista, rekisteröinti- ja muutoskatsastuksista -10% alennus. Alennusta ei voi yhdistää mahdollisiin muihin alennuskampanjoihin (mm.teksiviestit/alekupongit) eikä alennusta saa yritysten nimissä oleviin autoihin.

• Juhlamaailman Petikon myymälästä (Tiilipojanlenkki 9) jäsenet saavat -25% VIP alennuksen kassalla jäsenkorttia näyttämällä. Ei koske tarjoustuotteita eikä helium-kaasua.

Liikuntaryhmät

Yhdistyksen liikuntaryhmiin voivat vuonna 2024 osallistua vain jäsenet.